طراحی های ساده ولی خلاقانـه !

خود من از آن دسته انسان هایی هستم کـه وسایلم زود برایم تکراری مـی شود و از یکسان بودن مدل ان خسته مـی شوم و دنبال مدل یـا طرح جدید هستم ! گویـا افرادی نیز مثل من پیدا مـی شون و سعی مـی کنند مدلهای خاص خود را ابداع کنند که تا از تکراری بودن آنـها خسته نشوند . طرحی ساده شده از نقاشی ایرانی درون این مطلب شما را با چند اختراع عجیب و جالب آشنا مـی کنیم کـه دیدن آنـها خالی از لطف نیست.

اشتباه نکنید این همبرگر نیست . طرحی ساده شده از نقاشی ایرانی یک هاب usb بـه شکل همبرگر است  کـه شما مـیتوانید همزمان ۴ پورت usb استفاده کنید.

لامپی با طراحی خاص کـه در اولین نگاه ذهن بیننده را مشغول مـی کند !

طراحی جالب یک پاکت شیر کـه با حروف MILK طراحی شده .شیوه نوین تبلیغات !

یک سینک بسیـار زیبا کـه پایین آن آکواریم هست ! این سینک فضای آشپزخانـه یـا … شما را عوض خواهد کرد

مخترع این کیف Bob Basset از اکراین هست . این کیف لاستیکی شما را از دیگران متمایز خواهد کرد

ساعت های عجیب توکیو فلش . این ساعت ها با طراحی های خاص و بسیـار زیبا هستند.

زنگ خورها دیگر نگران نباشند ! یـا این اختراع شما مـی توانید حتی زیر آب با تلفن خود صحبت کنید

حلقه های ازدواج بـه شکل پیچ و مـهره . این حلقه ها مـی توانند بـه هم چفت شوند !  

بسته خون ! این بسته کـه به رنگ خون مـی باشد و شامل املاحی مانند ( آهن ، طرحی ساده شده از نقاشی ایرانی پروتئین ، کافیین و … ) است.

اگر نمـی توانید کودک خود را ترک کنید از این دست ها استفاده کنید . این دست ها بـه رنگ طبیعی هستند و از شبیـه پوست دست ساخته شده اند

یک هاب usb دیگر بـه شکل اژدها . ۶ پورت usb همزمان مـی تواند بـه این هاب وصل شود  

اگر شما هم پشت لپ تاپ خوابتان مـی برد این بالش ها مخصوص شماست . اگر شما پشت لپ تاپ خوابتان برد این بالشت با هوای گرمـی پر شده و موزیک پخش مـی شود و پس از ده دقیقه زنگ خواهد زد . بسه چقدر مـی خوابی !!!!

لیوان هایی با طراحی جالب ! البته استفاده از این لیوان ها به منظور خانم ها توصیـه نمـی شود

طراحی تخت خواب به منظور عاشقان iPhone برایـانی کـه بدون آن زندگی برایشان مشکل است… یکیش خود من !

طراحی زیباتاپ های Dell با صفحه ها محرک !

وقتی مـیتوانید اسب برانید چرا سوار دوچرخه شوید ؟!

اشتباه نکنید این نوار کاست نیست !!! این یک جلد iPhone است.

گوگل و طراحی جالب یخچال هایش درون در دفاترش درون سراسر دنیـا !

حرف های پنـهان با لوگوهای مشـهور !

در این ایمـیل قصد داریم درون مورد رازهای پنـهان درون نشان های برخی شرکت های معروف صحبت کنیم.

‎شاید نشان سایت آمازون درون نگاه اول هیچ مورد پنـهانی درون خود نداشته باشد، اما پشت ظاهر ساده این شرکت، رازی نـهفته است. بـه فلشی کـه زیر کلمـه amazon قرار دارد دقت کنید. این لبخند زیبا درون حقیقت حرف a را بـه z وصل مـی کند که تا با اعتماد بـه نفسی خاص بـه بیننده القا کند کـه هر چیزی درون آمازون پیدا مـی شود.

Eighty20 موسسه ای درون زمـینـه مشاوره های تجاری است. اکثر افراد با دیدن این لوگو شاید تصور کنند این لوگو هیچ پیـامـی را نمـی رساند. اما تمام پیـام درون مربع های خاکستری و آبی ای هست که نقش صفر و یک را بازی مـی کنند. بعد اگر دوباره بـه این لوگو نگاه کنید، خواهید دید کـه ردیف اول 1010000 و ردیف دوم 0010100 را ساخته اند کـه اعداد ۸۰ و ۲۰ را بـه باینری نمایش مـی دهند.

‎لوگوی شرکت FedEx را شاید بتوان بهترین نمونـه از نشان هایی با مضمون های پنـهان برشمرد. اگر با دقت درون این لوگو دقت کنید، متوجه نمادی کـه بین دو حرف E و x ساخته شده، خواهید شد. این فلش نشانگر سرعت و دقت است. مـهمترین فاکتورهای شرکتی مانند FedEx.

‎همانطور کـه احتمالاً مـی دانید، توبلرون یک شرکت شکلات سازی درون شـهر برن واقع درون سوئیس است. این شـهر بـه «شـهر خرس ها» نیز معروف است. بدین ترتیب طراحان نشان این شرکت حداکثر استفاده را از این شـهرت کرده و اگر با دقت بـه کوهی کـه در نماد این شرکت است، نگاه کنید، خرسی درون حالت ایستاده خواهید دید.

‎وایو را کـه حتماً مـی شناسید. نامـی تجاری کـه سونی بر لپ تاپ هایش نـهاده است. فکر مـی کنید درون لوگوی وایو پیـامـی نـهان وجود دارد؟ اگر کمـی هوشمند باشید، پاسختان «بله» است.  
‎دو حرف اول Vaio نمایـانگر سیگنال های آنالوگ و دو حرف دوم آن کـه شبیـه 0 و 1 هستند، سیگنال های دیجیتال را نشان مـی دهند.

Sun Microsystems

‎لوگوی شرکت Sun از شناخته شده ترین نشان های دنیـای فناوری است. این نشان را از هر جهتی کـه بخوانید، Sun خوانده مـی شود. طراحی این نشان را پروفسور Vaughan Pratt از دانشگاه استنفورد انجام داده است.

‎این لوگو درختی معمولی را نشان مـی دهد کـه در نگاه اول زیـاد هم جالب بـه نظر نمـی رسد. اما اگر کمـی دقت کنید، مـی توانید برگ های آن را شبیـه یک مغز نیز تصور کنید. بدین ترتیب این لوگو استعداد، هوشمندی و قدرت م و همفکری کارمندان شرکت را بـه خوبی القا مـی کند.

‎شبکه National Broadcasting Company) NBC) یکی از بزرگترین شبکه های تلویزیونی درون آمریکا است. با دقت درون نشان رنگارنگ این شبکه احتمالاً طاووسی کـه در این نشان وجود دارد تشخیص مـی دهید. طاووسی با دم شش رنگ کـه نشان دهنده این هست که این لوگو درون شش زمان طراحی و تکمـیل شده است. همچنین سر طاووس بـه سمت راست اشاره دارد کـه نمایـانگر رو بـه جلو بودن آن است.

با اولین نگاه بـه این لوگو شاید مورد خاصی توجه شما را جلب نکند. اما با کمـی دقت متوجه وجود 1 بین حرف F و قسمت قرمز رنگ، مـی شوید. القای حس سرعت درون این لوگو با دقت و ظرافتی خاص انجام شده است.

: طرحی ساده شده از نقاشی ایرانی




[طراحی های ساده ولی خلاقانـه - irannaz.com طرحی ساده شده از نقاشی ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 22:07:00 +0000