به فاصله کمـی از او، بینی نهال سلطانی زن جوان همانند انسان مسخ شده ای تنـها بـه کف اتاق خیره شده بود و جملات نامفهومـی را یکی بعد از دیگری زیربازگو مـی کرد. بینی نهال سلطانی زن جوان جرات نگاه بـه چهره شکسته شوهرش را نداشت و مدام آرزوی مرگ مـی کرد.

 به فاصله کمـی از آنـها ۳ متهم کـه در نگاهشان شرارت موج مـی زد، با دستبندی کـه به دستشان قفل شده بود بخوبی مـی دانستند کـه از انسان بودن تنـها نام آن را بـه همراه دارند….

  ● شروع یک ماجرای تلخ

در یکی از روزهای بهمن سال گذشته مردی همراه همسر خود بعد از حضور درون کلانتری ۱۷۱ درون حالی کـه هر دو بشدت مجروح بودند، با ارائه شکایتی بیـان د کـه از سوی ۴ نفر کـه ۲ نفر از آنـها نقاب بـه صورت داشتند مورد حمله قرار گرفته و اموالشان بـه سرقت رفته است.

 مرد شاکی درون اظهارات خود گفت: بینی نهال سلطانی وقتی بـه اتفاق همسرم بـه شـهرری مـی رفتیم درون حوالی بهشت زهرا (س) ۲ جوان را کـه یک گالن خالی درون دست داشتند و از خودروهای عبوری درخواست بنزین مـی د، دیدیم.

 با دیدن آنـها توقف کردیم، اما بـه یکباره از سوی این دو جوان و ۲ نفر دیگر کـه نقاب بـه صورت داشتند مورد حمله قرار گرفتیم و آنـها بعد از ضرب و جرح من و همسرم، با سرقت مقادیری پول، اسناد و مدارک متواری شدند.

 به دنبال این شکایت، پرونده ای از سوی ماموران کلانتری ۱۷۱ تشکیل و برای پیگیری و تحقیقات تخصصی بـه پایگاه نـهم پلیس آگاهی ارسال شد.

 پس از چند روز و بهبود نسبی وضعیت زن و مرد شاکی و دعوت از آنـها، افسر آگاهی درون تحقیقات متوجه اظهارات ضد و نقیض زن و مرد شاکی شد که تا این کـه آنـها راز جنایت شوم ۴ متهم را فاش د.

 مرد شاکی درون اظهارات خود گفت: وقتی بـه قصد درون اختیـار قرار بنزین بـه ۲ نفر کـه در حاشیـه جاده ایستاده بودند خودرو را متوقف کردم، بـه یکباره از سوی ۲ مرد جوان و ۲ نفر دیگری کـه در محدوده جنگلی اطراف بهشت زهرا مخفی شده بودند، مورد حمله قرار گرفتم و آنـها بعد از ضرب و جرح من، همسرم را مقابل چشمانم مورد آزار و اذیت قرار دادند و از اقدام شیطانی خود فیلمبرداری د و سپس متواری شدند.

 ● تحقیقات ویژه

به دنبال این اظهارات تکان دهنده یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی جستجوی گسترده خود را درون این ارتباط آغاز د و با بهره گیری از اطلاعات مردمـی متوجه شدند فیلم تهیـه شده از زن قربانی درون جنگل های اطراف بهشت زهرا، درون مـیان برخی از اتباع افغانی کـه در منطقه حضور دارند، منتشر شده است.

 با بـه دست آمدن این سرنخ و اطلاعات بعدی، ماموران ابتدا چند تبعه افغان را دستگیر د کـه در تحقیق از آنـها مشخص شد این جنایت شوم از سوی ۴ متهم بـه نام های قادر، عصمت، مسعود و حامد صورت گرفته هست که آنـها نیز تابعیت افغانی دارند.

 ● ردپا

با گزارش موضوع بـه قاضی پرونده، دستور دستگیری این تبهکاران صادر شد و ماموران درون اولین اقدام خود بعد از جستجوی گسترده درون منطقه ابتدا ۲ نفر از متهمان بـه نام های قادر و عصمت را دستگیر د.

 با دستگیری این دو متهم، مشخص شد ۲ نفر دیگر از این تبهکاران بعد از اطلاع از دستگیری همدستان خود، متواری شده اند.

 ماموران درون مرحله بعدی رد پای یکی از متهمان را درون سمنان شناسایی د و با اعزام یک تیم عملیـاتی بـه این شـهرستان، مشخص شد این متهم ساعتی قبل از حضور ماموران بار دیگر بـه تهران بازگشته که تا پس از خداحافظی با بستگان خود، از کشور خارج شود.

 با بـه دست آمدن این اطلاعات، ماموران سومـین متهم (حامد) را درون منطقه نعمت آباد تهران دستگیر د و مشخص شد سومـین مجرم بلافاصله بعد از اطلاع از دستگیری همدستانش، از کشور خارج شده است.

 ● اعتراف بـه چندین جرم مشابه

 گزارش خبرنگار ما حاکی است، با تحقیق از ۳ تبهکار شیطان صفت و در بررسی تلفن همراه آنـها، فیلم سیـاه ضبط شده از زن قربانی کشف شد.

 این متهمان با اعتراف بـه ۵ فقره جرم مشابه اعتراف د با این شیوه زنان و ان را مقابل چشم بستگانشان مورد آزار و اذیت قرار داده اند. بینی نهال سلطانی بررسی این اعترافات نشان داد شاکیـان بـه صرف حفظ آبروی خود از ارائه شکایت بـه مراجع قضایی و انتظامـی صرف نظر کرده اند.

 در مرحله بعدی از تحقیقات نیز معلوم شد این تبهکاران بیش از ۶۰ فقره سرقت همراه با ضرب و جرح داشته اند.

 متهمان درباره سرقت ها نیز گفتند کـه پس از کمـین درون تاریکی و اطراف پل های زیرگذر، هنگامـی کـه یک خودرو قصد عبور از زیرگذر را داشت، با سنگ بـه خودروها حمله مـی د و هنگامـی کـه راننده توقف مـی کرد با حمله بـه آنـها و ضرب و جرح، اموالشان را بـه سرقت مـی بردند.

 گزارش حاکی هست پس از اعترافات اعضای این باند شیطانی، پرونده بـه شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و پس از تحقیقات مقدماتی هر سه متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانـه زندان شدند.

 ● تهدید بـه قتل

 آخرین خبرها از این پرونده تکان دهنده حاکی هست پس از شکایت زوج جوان، از روز گذشته یک شرور کـه در زندان از سوی متهمان اجیر شده هست پس از آزادی از زندان بـه دفعات با تلفن شاکی تماس گرفته و آنـها را تهدید کرده هست در صورتی کـه شکایت خود علیـه متهمان را بعد نگیرند، اقدام بـه قتل آنـها و آتش سوزی منزلشان خواهد کرد.

 با گزارش موضوع از سوی شاکیـان پرونده، تحقیق درون این زمـینـه نیز آغاز شده است




[تجاوز بـه زنی توسط 4 نفر مقابل شوهرش ! - ایران ناز بینی نهال سلطانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 02 Jan 2019 17:02:00 +0000