شیطان بعد از شش هزار سال عبادت، پا پرست وارد جرگه فرشتگان مقرب الهی شد، اما تكبری كه درون وجودش همچون شعله زیر خاكستر بود، بـه هنگام سجده بر آدم، سر برآورد و ندای «خلقتنی من نار و خلقته من طین» سر داد؛ ندایی کـه او را از قله سعادت بـه قعر شقاوت فرستاد و از آنجا بود كه كمر همت بـه گمراه آدم(ع) و فرزندان او بست و فریـاد زد: پا پرست «فبعزتک لأغوینـهم اجمعین».

با وسوسه‌اش كام آدم و حوا را بـه طعم مـیوه ممنوعه آلوده نمود و آنان را از بهشت عرشی بـه منزل فرشی هبوط داد و حال این قابیل هست كه با كمند حسادت شیطان، دست خویش را بـه خون برادر رنگین نموده و خداوند را بر آن داشت که تا انسان را که تا ابدیت ندا دهد كه: «الم اعهد الیكم یـا بنی آدم أن لا تعبدوا الشیطان إنـه لكم عدو مبین».

و اكنون سال‌ها از آن عهد جاودانـه خداوند با فرزندان آدم مـی‌گذرد و در تاریخ همواره قابیلیـانی بودند كه این عهد را شکسته و به جرگه عبادالشیطان درآمده‌اند، ولی شیطان بر سر پیمانی كه با خویش بسته بود، محكم ایستاده و پیروانی را بـه عبادت خویش فرا مـی‌خواند و ندای «أنا ربكم الأعلی» را كه روزی بـه واسطه فرعون سر مـی‌داد، امروز خود بی واسطه سر مـی‌دهد که تا مرهمـی باشد بر زخم كهنـه تكبرش.

روزگار ما اما، روزگار پایـه‌گذاری و سازمان‌‌دهی بـه اجتماع‌های پراکنده شیطانیستی است. پا پرست سران شیطانیست درون تلاشند، این اجتماع را بـه تحقق برسانند و برای این مقصود، از ابزار‌های گوناگون اطلاع‌رسانی بهره مـی‌برند.

از سوی دیگر، درون هیـاهوی کم توجهی دولتمردان و مسئولان بـه مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، جریـان‌های متعارض این فرصت را غنیمت شمرده و با اتصال بـه سرشاخه‌های فرامرزی و در پایـان آسودگی خاطر بـه نشر و ترویج آموزه‌های ضد دینی خود مـی‌پردازند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اخبار رسیده از شـهرهای ساری، اصفهان، بندرانزلی، تهران و چندین شـهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

بنا بر این اخبار، نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال بـه صورت هفتگی برگزار شده و در این جلسات، شمار بسیـاری از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین بـه آلات و نمادهای شیطان‌پرستی بـه و حرکات نامتعارف دست مـی‌زنند. پا پرست حضور ان جوان از نکات لازم توجه بـه این جلسات است.

گفتنی است، اعضای گروه‌های شیطان پرستی، افزون بر شرکت درون جلسات مخفی درون هفته نیز از طریق سایت‌های اجتماعی درون ارتباط هستند.




[عكس های پسران و ان شیطان پرست درون ایران پا پرست]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 20:35:00 +0000