شبکه جم درون گزارشی کـه از بازیگران و خوانندگان خارجی پخش مـی نمود این بار ریحانا خواننده و مدل باربادوسی پاپ آمریکایی را سوژه خبری خود قرار داد. خوانندگان فوت شده ترکیه ای بـه گزارش ایران ناز شبکه جم درباره این خواننده کـه وی را پرفروش ترین هنرمند دیجیتال آمریکا و شاهزاده پاپ آمریکا معرفی مـیکنند، خوانندگان فوت شده ترکیه ای گفت: خوانندگان فوت شده ترکیه ای ریحانا بـه تازگی از دوربین فراری شده و بیشتر کار های خود را درون خفا و به دور از دوربین های خبری انجام مـی دهد.

ریحانا به منظور تبریک جشن شکر گذاری بـه دیدن دوست پسر پرحاشیـه خود کریس براون رفته هست و چهار روز بعد از اجرای یکی از کنسرت هایش به منظور گذراندن شب شکر گذاری دو ساعت با کریس براون درون اتوبوسی دیدار کرده است.

با توجه بـه حاشیـه هایی کـه این دو نفر با یکدیگر داشته اند این دو قصد ندارند کـه مقابل رسانـه ها با یکدیگر دیده شوند. خوانندگان فوت شده ترکیه ای از حمله گارد محافظ کریس براون مشخص بود کـه وی با ریحانا درون اتوبوس  روابط نامشروع برقرار کرده است.

شایـان ذکر هست که این دو نفر چندی پیش با یکدیگر درون یکی از اتوبان های لس آنجلس درگیر شده و کریس براون، ریحانا را بـه شدت مضروب کرده و ریحانا نیز وی را بـه دادگاه کشانده و به زندان و پرداخت جریمـه نقدی محکوم کرد.




[رابطه ریحانا، خواننده معروف درون اتوبوس! (عکس) خوانندگان فوت شده ترکیه ای]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 04:14:00 +0000